Holanda Natural, el millor lloc per descobrir un país excepcional.
Idioma:  Català   |  Castellano

Contactar i Pre-Reserves
Comentaris dels Clients
Qui Som?

Aquests són alguns dels comentaris reals que hem rebut dels nostres clients una vegada han tornat d'Holanda. Pots fer-nos arribar el teu comentari enviant-nos un email a info@holandanatural.com.

Hola,

Ja hem rebut la documentació i la veritat es que ja hem començat a gaudir de les vacances abans d'hora, gràcies a vosaltres.

Estem molt agraïts de tots els bons consells que intenterem utilitzar. Ja us estem fent propaganda entre els amics, us l'esteu guanyant a pols.

Gràcies pel detall, estem els vuit molt esbanits i esperant que faci un bon sol per utilitzar-les.

Estiu 2006
Hola Narcis:

Unas líneas para comentarte el acierto que habeís tenido en la elección de los campings tanto de Flandes como de Holanda. La calidad de todos ha sido alta, sobre todo en el de Gante y Kropswolde (Groningen). El de Edam era el más justito en cuanto a número de WC y duchas para el tamaño del camping. La ubicación excelente.

Las Cabañas de madera en general muy bien. La de Kropswolde una coquetada. Es una forma de hacer turismo muy agradable y económica. Totalmente recomendable. Hay que mencionar especialmente la higiene de los baños, altísima. Los escrupulosos no tienen nigún problema.

El viaje nos ha salido redondo y hemos venido muy contentos, tanto, que nos gustaría saber si teneis este sistema para otros paises de Europa y el año que viene repetir.

Muchas gracias por ayudarnos a hacer un viaje tan agradable.

Familia S. (Donostia Juliol 2006)

Benvolgut sr. Narcís,

Primer de tot, felicitar-vos per l'excel·lent organització i per les vostres gestions, ja que no vam tenir cap problema en els tres càmpings on vam estar i tot va sortir com estava previst. Ens van anar molt bé les vostres recomanacions sobre els àpats, tipus de menjar o llocs per visitar.

Tot just ahir, 3 d'agost, vam tornar d'Holanda i estem força impressionats. Ens ha agradat molt tot el que hem vist i és un país admirable, encantador; un viatge que es pot repetir i que és molt recomanable. El temps bo, excepte els darrers dies, que ens ha plogut força i feia una mica de fred. És una llàstima no disposar de més dies per recórrer el país...

Us deixem alguns comentaris sobre els càmpings i les cabanes de fusta:

Càmping Memling, de Brugge: situació molt bona, a la mateixa ciutat, instal·lacions correctes. Cabana de fusta correcta, un pèl justa perquè hi havia llit plegable. Cuina amb alguns estris, però sense nevera.
Càmping De Ness, de Bergambacht, ja a Holanda: situació molt bona, ja que et permetia anar a qualsevol lloc sense gaire distància, molt tranquil. Compte amb els mosquits!. Instal·lacions correctes. Cabana de fusta millor que l'anterior, amb les lliteres, taula, cadires, taula de fora, estris de cuina complets i nevera (fonamental).
Càmping Beek en Hei, d'Oterloo: situació molt bona, al costat del parc Hoge Veluwe. Instal·lacions excel·lents. Cabana de fusta semblant a la de Bergambacht, però aquí sense cap estri de cuina ni nevera, tal com ja expliqueu al vostre web.

Bé, moltes gràcies per tot i fins a una altra ocasió!

Ricard B. i Àngela S. (Sant Vicenç de Montalt, agost de 2006)

Hola Narcís,

Ya hemos vuelto de nuestro viaje por los Países Bajos. Hemos disfrutado en todo momento de cada uno de los rincones que hemos visitado. Agradecemos tu implicación y la información que nos facilitaste con la que hemos podido descubrir Gante, pequeños pueblos con gran encanto como Doesburg, el parque natural Hoge Veluwe etc... Ha sido todo sencillamente perfecto.

Nos despedimos hasta la próxima ocasión.
Un abrazo.

Familia S. (S. Mollet del Vallès, estiu 2006). Cabanyes de Fusta.

Bones tardes Narcís,

Acabam d'arribar del viatge que vàrem fer per terres holandeses i belgues i la veritat ens ha agradat moltíssim. Tan sols dir-te que el viatge ens va anar molt bé i que els hotels que ens vares recomanar s'han adaptat perfectament a les nostres perspectives inicials.
Moltes gràcies i fins a la pròxima!!

Salutacions,

Antònia M. (Estiu 2006)

Buenos días,

sólo felicitaros por vuestra eficiencia. Hemos estado unos días en Holanda mediante la opción de las cabañas que ofrecéis y además de que no hemos tenido ningún problema en ninguno de los campings que nos buscásteis, añadir que cualquiera de los tres en los que hemos estado era genial por su ubicación y entorno, además de por el estado y servicios de los mismos. Lástima que el tiempo no ha acompañado para haberles sacado más partido, pues nos ha llovido toda la semana, y de hecho es que uno de ellos estaba en medio de una zona de bosque maravillosa e ideal para hacer senderismo y coger la bici: estaba en Oudemirdum, Camping  "De Waps"....sencillo y entrañable, los que lo llevaban eran encantadores. De verdad, lo aconsejo. Y las cabañas , aunque es cierto que son pequeñas, están genial!!

Gracias por todo, hemos vuelto encantados

Montaña M. (Madrid, Estiu 2006)

Hola Narcís,

En nombre de todo el equipo MTV, te queremos informar y agradecer por la buena organización de todo el viaje.

El tiempo no nos acompañó como nos hubiera gustado, pero teniendo en cuenta que Holanda es tan bonita precisamente por su clima lluvioso, ESTAMOS SUPER CONTENTOS DE HABER PASADO UNAS VACACIONES TAN AGRADABLES.

En breve, nos pondremos en contacto para preguntarte nuevas posibilidades de viaje.

Cordiales saludos.

Grup MTV  (14 personas) Barcelona

P.D.( Como puntuación del viaje (yo, personalmente) le pondría un 9 sobre 10. Tuvimos algunos problemas con los tamaños de las bicicletas y su estado de calidad en general).

Grup MTV - 14 personas (Barcelona, Estiu 2006)

Hola Narcís.

Volía comentar-te una mica com va anar tot plegat. El vaixell fantàstic, els camarots perfectes menys el de quatre (el de quatre no existía ja que era un de tres amb una cuna plegable que si l'obries no quedava lloc per moure's amb el que varen optar per dormir les dues nenes juntes).

Tan el capità com la cuinera com l'ajudant superguais. El menjar excel·lent i super abundant. El guia encantantador. Un home cult, educat, supercarinyós amb els nens....

La gent del vaixell molt bé. Hi havia una família de 6 americans que ens vàrem fer molt amics, estaven encantats amb nosaltres i sobretot amb els nens que van aportar alegria i ambient al viatge sense arribar a molestar en cap moment (els tenim ben educats).

També hi havien dues yayas mare i filla (la mare tenia 76 anys) Canadenques francòfones que no entenien ni papa d'Anglès amb el qual es varen quedar bastant despenjades del grup. La Yaya estava com un toro de forta i es picaba amb els nens perquè no la deixaven anar al davant amb el guia (imagina't tots els nens picant-se per anar al davant i la yaya pel mig intentant adelantar-los). Molt divertit.

La ruta molt bé. Un altre petit fallo és que et cobrin 5€ per el road book si vols anar pel teu compte. Nosaltres no ho varem fer perquè amb els nens era millor anar amb el guia, però si haguéssim anat sols ens hagués agradat algun dia anar pel nostre compte i no em sembla bé que et cobrin això. L'altre petit fallo (no tan petit) va ser que quan vàrem arribar faltava la cadireta de la Ivette. Em va saber greu que després de tans correus i de assegurar-me de que la cadireta li aniria bé em diguessin que ells tenien entés que la cadireta la portaven els Grau, cosa que en cap moment jo havia contemplat. Això va representar que dissabte no van poder fer la ruta de prova i casi es queden a terra diumenge. Al final van aconseguir un streemer d'aquells i van poder fer tota la ruta, però el mal rollo de dissabte va ser delicadillo.

Malgrat les petites "collonésimes", tots varem estar d'acord en valorar el viatge com fantàstic. El bon rollo amb la tripulació i amb els americans ens va portar al darrer día a fer un "cremat" per tots i fins i tot vàrem cantar "El meu avi". Els nens van fer una cançó escrita per ells, i també ens varen fer una actuació molt divertida. Total que els vàrem deixar a tots al.lucinats, i això que ens varen confessar que estaven aterrats abans de començar de pensar que venien 15 espanyols.

Al guia li queien les llàgrimes quan es despedia dels nens i la tripulació ens va dir que havia estat un grup fabulós, en fi molt bé, tindrem sempre un molt bon record.

Bé dons gràcies per tot, per les gorres, per la info que ens vares enviar i tan sols em queda per dir que recomenarem aquest viatge a tothom.

Una abraçada
Anna

P.D. Si vols fotos digue-m'ho, encara que imagino que en deus tenir moltes.

Familia A.B. (Barcelona, agost 2006) Ruta amb vaixell i bici 16 persones.

HOLA NARCIS,

El passat dijous 24 vàrem tornar de la nostra estada a HOLANDA, tot ha anat molt bé...  els hotels que ens vas seleccionar han estat molt correctes i el tracte ha estat molt bo.

Per cert, la documentació no estava al primer hotel sino que la tenien preparada a cadasqun que anàvem.  Pero no va haver-hi cap problema perquè ens ho confirmaven a mesura que arribàvem.

Gràcies per les vostres atencions i sens dubte que us recomanarem als nostres amics.

Atentament,

Pilar A. (Agost 2006). Holanda Total.

Hola, Narcís!

Ja hem tornat fa uns dies del viatge que ens vau ajudar a organitzar per Holanda. Va anar molt i molt bé, el país ens ha entusiasmat. L'hem vist tal com s'ha de veure, plovent, plovent cada dia, era un goig de veure l'aigua caient, com un element més del viatge.

Les zones que vam visitar eren ben triades i diferents de les altres, ens va anar a la mida. Per casualitat, vam anar a parar a les portes del Keukenhof, on es fan les exposicions de flors a la primavera, i ens vam trobar una fira d'estil gòtic amb paradetes, shows, concerts, menjar... la nostra filla adolescent s'ho va passar pipa! Es diu "Castlefest" i t'ho dic perquè no hi ha gaire adreces a les guies, pensades per gent de 15-16 anys. I com que no vam trobar cap més català, suposo que la gent no ho sap. Si et pot servir...www.castlefest.nl/.

Només hem de queixar-nos de la situació del càmping de Zelden Zuid, que ens va costar molt de trobar. L'autopista tenia la sortida corresponent tallada, no trobavèm cap indicatiu, al GPS no hi constava el nom i ens va fer voltar molt... i al final vam anar preguntant a la gent, que és súper amable! Ens hauria anat molt bé alguna indicació, un croquis... preneu-ne nota.

Res més, esperem tornar-hi un altre dia.

Gràcies per tot.
Mercè

Mercè (Estiu 2006)

Estimado Narcís:

Solo unas líneas para comentarle que el viaje de este verano por Holanda ha sido una maravilla. Muchas gracias por todo. Los campings, estupendos (Edam, Nieuw Milligen, Delft), las cabañas, limpias y arregladas. Las ciudades, preciosas, la gente encantadora... y vuestra gestión, además del asesoramiento, rápida (reservamos con menos de una semana) y muy eficaz. Otro año a ver si nos animamos y reservamos con vosotros casas de vacaciones.

Gracias otra vez, volveréis a saber de nosotros.

Un cordial saludo,

Rafael M. (Valladolid, Estiu 2006)

Bona tarda Narcis,

Ja s'han acabat les vacances i tornem a la normalitat, nomès volia dir-te que tot ens ha anat molt bé i ens ha agradat molt.

Ens ha fet molt bon temps i la gent ha sigut molt amable. Els hotels han sigut correctes i el menjar també.

Moltes gràcies per la vostra ajuda.

EVA G. (Cerdanyola del Vallès, juliol 2006)

Hola Narcís:

Aunque tarde, tanto mi família como yo, queríamos decirte que este verano ha sido inolvidable. A parte de que Holanda es un país encantador, se lo recomiendo a todo el mundo, tú nos lo hiciste todo mucho más fácil, porque realmente era llegar al camping, enseñar el bono y enseguida estar alojados en la cabaña de madera. También vuestras indicaciones de qué sitios visitar han sido muy útiles, sobre todo vuestra recomendación de visitar la llamada "Venecia Verde", un lugar indescriptible y que paradógicamente no se recomienda en ningún lugar.

Muchas gracias por todo.

Estiu 2006

Bon dia Narcis:

Els teus desitjos en l’ultim mail es van cumplir. Les “peripecies” del viatje a Holanda van ser només per contractar els hotels.

La setmana llarga a Holanda ha anat molt bé.

Els de Franeker ens van dir que hi havíem portat el mal temps. El dissabte encara va fer bo. Diumenge (De Hoge Weluve) i dilluns (Giethoorn i Parc Weerribben,espléndid) va estar molt ennuvolat). Dimarts (Illa Ameland) va ploure (una mica limitats, però vam fer el previst: començar recorregut sense pluja i després pícnic  aprofitant el cobert d’una parada  de fusta d’autobús i completar una mica el recorregut ja amb cangurs –emocionant i divertit, encara que no vam gaudir a tope de l’illa).

A partir d’aquí, temps esplèndid, dimecres (Edam, Volendam, Monickendam, Marken i Zans Schaans. Anar al Mooi per Enkuizen i Harderwijk –travessar aquest dic val molt més la pena que el gran dic), dijous (Amsterdaam), divendres (ruta Utrech – La Haia tornant per la costa (Scheveringen-bad, horroròs -anàrquic i turistic- i Katwijk aan Zee -turístic però molt bé-) i dissabte (ruta en bici per els boscos de Garderen fins a Harderwijk i visita al Dolfinari).

No sé si hi va influir el temps, però ens va quedar una visió molt diferenciada de la zona Gelderland-Overijssel-Frisia respecte a Nord Holland-Amsterdam-Utrecht-Zuid Holland. A part dels paisatges, vull dir de l’ambient.

En la primera, que val molt la pena veure per els seus meravellosos paisatges, el dia s’acaba a les 6. Zwolle (al mati), Franeker i Leuwarder (a la tarda) semblaven morts, tot i que els pobles son macos.
En els llocs de la segona zona (si pot incloure Putten on hi havia un bar que esta molt bé per sopar), l’activitat s’allarga fins entrada la nit.

A Overijssel i Frisia ens va decebre aquesta poca “vida” a la tarda. Gaires dies allà s’hagués fet pesat. Veint-ho en conjunt, també está bé algún dia tranquil. En qualsevol cas, val molt la pena veure-ho.

En quan als hotels:
Golden Tulip R. Victoria: Molt bé i més anant amb nens.
Tulip Inn Franeker. Habitació (inclús millor que l’anterior) i menjar molt bé. La sala d’estar no estar gaire bé (ambient carregat).
Mooi Weluve. L’entorn inmillorable. Les habitacions (eran dues, però comunicades) molt bé per l’espai, però els banys, dintre de estar bé, una mica limitats.
Tot i que ha anat perfecte, ens queda la idea que potser en comptes de dos hotels tan propers (que van estar molt bé, els primer per les seves instalacions, inclosa la “decoració futbolística” i el segon per l’entorn), es pot agafar un a l’oest de Gelderland i l’altre a Zuid-Holland (per facilitar algún recorregut cap al sur) o Nord-Holland, i en aquest últim cas, inclús es podria suprimir el de Franeker i visitar una illa passant per el gran dic (pensant que a la tarda allà es pot fer poca cosa -si fa bo, sí que es podrien fer recorreguts paisagístics- i hi ha temps per tornar a un hotel més allunyat).

Bé, ja conec millor Holanda, però el que em vares dir el primer dia segueix essent veritat: coneixes més bé Holanda tú que jo. Aquestes son les impressions (alguna potser equivocada) que hem tret per el que hem vist els dies que hem estat allà.

En qualsevol cas, i resumint, la valoració del nostre viatge a Holanda es molt positiva i no podem fer més que donar-te les gràcies per la teva col-laboració i el teu interès.

Salutacions.

Josep S. (Cardedeu, juliol 2006). Holanda total.