Holanda Natural, el millor lloc per descobrir un país excepcional.
Idioma:  Català   |  Castellano

Contactar i Pre-Reserves
Comentaris dels Clients
Qui Som?

Aquests són alguns dels comentaris reals que hem rebut dels nostres clients una vegada han tornat d'Holanda. Pots fer-nos arribar el teu comentari enviant-nos un email a info@holandanatural.com.

En primer lloc ,donar-vos les gracies per totes les vostres gestions a l'hora de contractar els vostres serveis,rapid i eficient.

En segon lloc també agrair-vos la vostra guia que ens ha servit de molt a l'hora de planificar la nostre estada en aquest pais tan meravellos, tambe afegir uns quants llocs que ens ha semblar pot arribar a complirmentar els vostres destins , uns poblets preciosos,recomanats per una parella de holandesos que vam coneixer, son Blokzyl" un poble encantador a la provincia de Flevoland, antigament port i avui en dia a uns20 km del port mes proper, "Urk", que es una del.licia per passejar, un altre lloc es shockland una antiga iilla en el mar de ijselmeer, avui en dia ja a l'interior.

També cal remarcar la grata sorpressa dels camps de vacances Landal, paratge sublim amb totes les comoditats necesaries.

Nosaltres vem estar al Landal Heihaas a Putten, i es una maravella ,cases molt ben equipades i un entorn de boscos preciosos. donan-vos les gracies novament ens acomiadem.

Familia Muñoz-Mallol, Barcelona. Estiu 2008. Casa de Vacances.
Hola, Narcís!
Ja fa uns quants dies que hem tornat d'Holanda. Abans d'enviar-te aquest mail hem deixat passar una mica de temps per veure-ho tot amb més perspectiva.

T'hem de dir que NO hem tingut cap  contratemps ni ens ha sorgit cap problema. Ha sigut un viatge fantàstic, amb unes rutes molt tranquil·les, un paisatge  variat, uns pobles encantadors, un menjar exquisit, una gent acollidora al màxim... i un temps super-variable: ens ha fet sol, ens ha plogut la meitat del temps  i ha fet molt de vent.  Però no hem patit la calor que ha fet aquí la primera quinzena d'agost! Jo ja hi tornaria!

Quan vam rebre el teu sobre amb les rutes, t'he de dir que no les teníem totes. Vam pensar que amb aquelles quatre indicacions ens perdríem al cap de cinc minuts, sobretot si els senyals dels camins són com els que trobes a vegades per aquí: tirats a terra, esborrats o inexistents (quedant-te sense saber cap a on has de tirar).

Aleshores el nostre fill va buscar pel google la ruta i ens la va passar a un GPS. Quan vam arribar allà de seguida vam veure que  tot estava molt ben indicat, però de totes maneres vam decidir posar-lo al manillar perquè és molt més pràctic portar el GPS que uns fulls de paper o uns mapes (ho veus molt més bé amb un sol cop d'ull i no has de patir pel vent o la pluja!)
Nosaltres tenim les rutes al GPS. Si t'interessen te les podem passar. Només cal que ens les demanis.

Tu només fas rutes per Holanda? Ho dic pensant en futures vacances. Ens agradaria  anar a un lloc amb poc desnivell (no cal que sigui tan pla com Holanda),  però amb les mateixes comoditats de què hem gaudit a Holanda (ruta organitzada, bons hotels, transport de l'equipatge...). Si tu no les organitzes, saps d'algú que ho faci? T'agrairíem que ens passessis aquesta informació.

Margarida , Barcelona. Estiu 2008. Ruta dels Tulipans Daurats.

Estimado Narcis:

Acabamos de llegar del parque Landal en Hoenderloo, ha sido increíble, hemos pasado unas vacaciones perfectas, el lugar es idílico. Volveremos.

Gracias por su recomendación.

José Carlos R., Madrid. Julio 2008. Casa Ref. GEBMIG.

Bon dia,

Només vull dir-vos que la ruta en vaixell i bicileta que hem fet el passat mes d’agost, ha estat fantàstica i que tot ha estat perfecte !!. Us felicito tant a vosaltres com a l’organització dels Tours a Holanda per l’eficàcia i l’amabilitat. El guia i la tripulació de l’Anna Antal extraordinaris !!!.

Carles V. (Barcelona).  Ruta amb vaixell i bici. Agost 2008.

Bon dia Sr. Ribot,

Sóc Teresa M., recordarà que aquest estiu hem estat a Holanda en el camp de vacances de Klein Ruwinkel que vam reservar amb vostè. Primer de tot, comentar-li que hem estat molt bé, el país el coneixíem però mai no  havíem estat allotjats en un camp de vacances, ha estat perfecte, de fet, només els mosquits en han fet una mica la llesca però, suposo que aquest problema és general atesos els canals i vies d’aigua que hi ha per arreu del país.

Ens plantegem, vist l’èxit de la nostra estada, repetir-la el proper agost 2009 i, com vostè ja sap, jo sempre vaig amb molta avançada per tal de poder llogar els hotels de pujada i baixada, atès que fem el viatge amb cotxe i portem dos nens i un gat i, per tant, requereix de temps lligar-ho tot.

Segurament ni disposa dels preus per l’any proper ni es pot fer cap mena de pre-reserva amb tanta avançada, només volia que, d’una banda sabés que estem molt satisfets del resultat de les vacances i, d’altra, de la intenció de repetir la nostra estada el proper agost, en principi en el mateix camp.

Teresa M. Estiu 2008.

Buenos días Narcís,

Todo nos fue estupendamente e incluso el tiempo nos acompaño.

Ya os estoy recomendando por aquí. Muchas gracias.

Un saludo,

Eva F. (Cobeña , Madrid). Ruta de los Tulipanes Dorados. Septiembre 08.

Benvolgut Narcìs.

Agrair-te tot el que em disfrutat en aquest viatge.  El vaixell  reunia les condicions per trovar-nos molt cómodes , els camarots ,la sala menjador ….tot es trobava molt net  i l’ambient molt agradable.
La tripulació (capitá, cuiner i guia ) molt correctes,el cuiner …fantástic (tot bonissim )!!, el capitá …disciplinat i el guia molt proper i atent.
Vam coincidir amb dues famílies vasques amb nens  i un matrimoni italiá. Molt bona sintonia entre tots …..reiem ,anavem amb les bicis , menjavem i preniem les decisions conjuntament.
Els recorreguts amb les bicicletes ….encantadors , de tant en tant plovia i calia portar sempre  un anorak primet  per anar seguin. Cada dia era diferent ....amb uns objectius per coneixer i gaudir-los.

Un viatge molt recomanable !!!

Moltes gràcies , Narcìs , sempre recordarem amb molt carinyo aquest viatge.

Elisabet S. Barcelona. Agost 2008. Creuer amb vaixell i bici.

Bona tarda Narcís,

Només unes ratlles per comentar les vacances a Holanda, en concret la Ruta dels tulipans daurats.

Tot ens ha anat molt bé i realment és per recomanar a tothom. Les vostres recomanacions i consells han estat de gran utilitat.

Els hotels Golden Tulip estan molt bé i el tracte és exquisit, esmorzars i sopars excel·lents.

La Guia d'Holanda que ens vau enviar és adequada totalment a la realitat i molt útil per a qui no coneix el país.

La ruta en bicicleta és una experiència molt bonica i una manera diferent de conèixer un altre país, les bicicletes són noves i van realment bé.

Només us volia comentar una cosa en relació a les indicacions, són entenedores i una guia excel·lent però a l'entrar en algun poble o ciutat són una mica perdedores, és a dir, costa una mica de trobar les indicacions adequades. No és realment un problema, hem arribat a tot arreu però he de dir que en algun cas hem hagut de fer marxa enrera.

La valoració final és molt bona, tant de les vacances com dels serveis oferts per la vostra agència.

Moltes gràcies,

Loreto P. i C. (Barcelona) La Ruta dels Tulipans Daurats. Estiu 2008.
Nosaltres vem viatjar l'any passat amb Transavia (molt bé, cap problema) del Prat a Amsterdam. Alla cotxe de Hertz i sense complicacions cap a Putten. Anada cap al Prat taxi (ok) però tornada amb tren de rodalies del Prat cap a bcn (horrible!! aglomeracions, incomoditats, sense ascensors al metro ni escales mecàniques...la renfe sembla més aviat un transport de borregos. Sants estació... per oblidar!!).

Carreteres i autopistes molt ben indicades, circulació prou civilitzada en general, benzina cara com era d'esperar...

Botigues horaris molt limitats, cal estar una mica alerta. Una mica més de disponibilitat no aniria malament...també cal acostumar-se que als supers no hi ha bosses de plàstics, te l'has de dur de casa o comprar-la. Però t'acabes acostumant a la política amb el plàstic perquè és de sentit comú (reciclar, reaprofitar, etc.).

Amb anglès d'estar per casa pots anar per tot arreu sense pretensions.

Bicis, pels adults perfecte. Per a la canalla, una recomanació als pares és que la lloguin el 1r dia al camping per totes les vacances. No a tot arreu en trobaran per a nens. Si vas en cotxe, porta la del nen i la dels grans la llogúes a qualsevol lloc.

Excel.lent Hoge Veluwe. Vem anar-hi 3 cops. Fantastic deixar al nen correr tranquilament en bici sense perills de cotxes. Bicis per a qualsevol edat a partir dels 5-6 anys (segons la talla del nen, justa la mida per al nostre crio!). A tot arreu trobes bici amb cadireta vdarrera per portar al nen.

Menjar: bon esmorzar i bon sopar al bungalow. Dinar a base de pa de motllo (excel.lent i variat) i certa selecció d'embotit. No és com a casa nostra, però suficient per resistir amb embotits i formatges uns quants dies. Restaurants no els vem provar, els trobavem cars i, anant voltantpel món, tampoc teniem gaires ganes d'entaular-nos.

No vem visitar generalment ciutats, només camins, parcs, boscos, etc.

PER A NENS: parcs infantils excel.lents a la majoria de llocs: riute'n de les carallotades que fan passar per parcs infantils a Catalunya. Grans, extensos, variats, espectaculars (tobogans, tirolines, castells, etc. perquè es muntin la seva aventura i deixin als papes relaxar-se una mica...).

Curiositat: enlloc hem arribat a veure un cervol, ren o animal similar... ni de cartró. Com a molt, de molt lluny, bisons a lelystad...

Destaquem: Hoge Veluwe, excel.lent, perfecte per a nens també.

Flevoland. Molt tranquil. Natuurpark de Lelystad bonic, tranquil, espectacular, còmode...recomanable llogar bicis.

Visita al Bataviawerf. Molt maco. Crio encantat. Ruta pel dic de markerwaarddijk. Uf , que llaRG!

Apeldoon, parc dels micos. Divertit. Parc de Berg en bos també net, endreçat, bonic... sobretot ens agrada l'ordre. Noi, ens afecta més espriu que pere IV...

Parc zoologic de burger's zoo (Arnhem). Molt recomanable i espectacular. Parc infantil espectacular.

Giethoorn entretingut. És el més "guiri" que vem visitar, però absolutament recomanable llogar una barqueta-tartana i fer la volta al lloc. Vem repetir en transbordador d'un restaurant i després llogant la nostra barqueta. Una hora, 12 euros, està bé. Repetirem. Queda guiri però sense arribar als nivells d'aqui Catalunya. I la canalla s'ho passa bé. Falten llocs a on poder fer picnic a diferència de la majoria de llocs i parcs.